torsdag 13. januar 2011

Hundebesøk:(

Jeg sliter litt om dagen. Vi har nemlig besøk av en hund som skal bo hos oss hele uka!
Som alle oppegående katter liker jeg ikke hunder! Og denne hunden er stor og løper etter meg hvis den ser meg!
Derfor har jeg pådratt meg adferdsproblemer. Jeg holder meg stort sett i 2.etg for her har ikke hunden lov å være, men jeg stoler likevel ikke helt på den derfor vil jeg aller helst være på badet. Her tviler jeg på om hunden kommer inn, og hvis den kommer inn ligger jeg på benken klar til å angripe.
Her er jeg på badet og viser med blikket hva jeg mener om hunder. 
  

I dag tidlig når jeg sto opp for å spise frokost oppdaga jeg at hunden hadde spist opp maten min!!! Jeg fikk ny mat men bestemte meg for å sultestreike for å vise min avsky.

Her sultestreiker jeg. Se hvor tynn jeg har blitt!

1 kommentar:

  1. Dette burde noen i regjeringen ta tak i.
    Og dersom de ikke legger værhårene sine oppi saken bør opposisjonen varsles umiddelbart.
    Her kreves det handling på øverste nivå!
    Mvh. Ditt lokale katteparti (Poten).

    SvarSlett