torsdag 20. januar 2011

Back to normal

Da var ting tilbake til normalen her i heimen og jeg har lagt bort adferdsproblemene jeg hadde forrige uke.
Men jeg ser nå at det hadde sine fordeler også å være en stakkars liten forskremt katt. Jeg klarte nemlig grine meg til å få lov til ting jeg vanligvis ikke får.
Siden jeg sultestreika fikk jeg faktisk servert kalkunfilet! Og siden jeg var så fryktelig redd fikk jeg sove på hovedsoverommet!! Det syns jeg kunne blitt en tradisjon men da jeg våkna i natt og skulle gå og skrape på døra til soverommet ble jeg møtt av denne muren!


Det er da man føler seg velkommen til å ferdes rundt i sitt eget hjem!
Så jeg måtte bare luske tilbake til rommet mitt og legge meg igjen.
Det er tydeligvis slutt på å sy puter under armene til Casper Cat for denne gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar