onsdag 20. april 2011

Jeg har fått kjeft

Nå er det 20.april så nå kan jeg blogge igjen. Jeg har nemlig bare blogga den 20.hver måned de siste månedene og tenkte det kunne være en grei tradisjon. Ikke at det skjer så lite i livet mitt at det holder med oppdatering en gang i måneden. Jeg vil bare ikke fortelle om alt som skjer; jeg er en litt mystisk katt.

Men i helga skjedde det noe helt forkastelig som det kan passe å fortelle om; jeg fikk nemlig ufortjent kjeft! Bare fordi jeg gikk inn i bilen til naboen. Dørene sto jo oppe så det tok jeg som en invitasjon. Jeg hoppa inn i bagasjerommet og var på god vei videre til baksetet for å sjekke om setetrekket egna seg til å kvesse klørne på, men før jeg fikk kommet så langt ble jeg jaga bort! Og når jeg kom hjem fikk jeg kjeft! Det var visst så veldig pinlig ovenfor naboene at jeg gikk inn i bilen deres og jeg var en dårlig representant for kornvegen 61, det var ikke grenser for hvor ille det var. Jeg ble rett og slett sur og gikk og la meg i en haug med skittentøy.



1 kommentar:

  1. Du, er det han Jon Terje-nabo'n sin bil du testa ut? Skjønner deg godt, hvordan kunne du vite det liksom??? Halloooo!!! Nei, du må bare stå på krava, Casper! Kommer seg ikke fram i verden ellers. Peace&love from JT-Oslo-babe ;)

    SvarSlett